La presidenta deu Conselh Regionau qu'a escriut aus actors associatius occitans entaus assegurar deu sue engatjament de cap a l'ensenhament de l'occitan e de precisar lo cadre de la suas accions dens los mes a vier.

Leguir la letra enviada

La présidente du Conseil régional, a écrit aux acteurs associatifs de l'occitan pour leur faire part de son engagement en faveur de l'enseignement de l'occitan et préciser le cadre de son action dans les mois qui viennent.

image enfants

La Maison de la Cultura occitana deras Hautas-Pireneas que torna préner a las suas activitats. Qu'èm junhaders sia sus la nosta messatgeria Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser. sia per telefon au 05 62 53 28 86.

L'arcuelh fisic que demora totun barrat.

La Maison de la Culture Occitane des Hautes-Pyrénées reprend ses activités. Nous sommes joignables soit sur notre messagerie Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser. soit par téléphone au 05 62 53 28 86.

L'accueil physique n'est toujours pas assuré.

logo mco

La comuna de Lascasèras qu’a adoptat una senhalizacion deus camins en gascon. Lo maire actuau que vòu tornar au françès en díser que hè mes moderne au parat de l’installacion de la fibra optic en la sua comuna. Ièu que’s pensa que las enterpresas (se saben on ei Lascasèras …) ne vengueran pr’amor de la senhalizacion en gascon !

La Maison de la cultura occitana que s’ei mobilizada. Letras qu’estón enviadas au maire de Lascasèras, aus conselhèrs despartamentaus deu canton, au president deu Conselh despartamentau, a la deputada de la circonscripcion e aus deus senators.

L’ahar qu’ei adara plan conegut puishque après un reportatge sus Radio País, un auta que passè a « Viure al País » deu dissabte 21 de deceme au ser, e un darrèr dens las informacions regionalas de FR 3 deu dimenge 22 au ser.

Lacazeres illus

Lo panèu aci haut n’ei pas un deus camins de Lascasèras.

Lo govèrn qu’a anonciat mesuras de prevencion dens l’encastre de la crisi sanitària ligada au Covid-19.

La nosta prioritat qu’ei d’assegurar la securitat deus nostes emplegats. Alavetz, la Calandreta deu País tarbés, Parlem e la Maison de la cultura occitana que son barrats.

Los nostes emplegats que tribalhan a lor. La Calandreta e Parlem que haràn passar ficas de cors e que seguiran los eslhèvas, grans e petits, demorats a casa.

La Maison de la cultura occitana que demora a la vòsta escota e que no’s podetz contactar au 05.62.53.28.86. o Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser.

A benlèu.

 

Le gouvernement a annoncé des mesures den protection dans le cadre de la crise sanitaire du Covid-19.

Notre priorité est d’assurer la sécurité de nos employés. C’est pourquoi la Calandreta deu país tarbés, Parlem et la Maison de la culture occitane sont fermés.

Nos employés travaillent depuis chez eux. La Calandreta et Parlem feront passer des fiches de cours et suivront les élèves, petits et grands, restés chez eux.

La Maison de la culture occitane reste à votre écoute et vous pouvez nous contacter au 05.62.53.28.86. ou Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser.

A bientôt.

Covid19

L’UDOTSI (Union Despartamentau deus Oficis de Torime e Sindicats d’Initiativa) organisava lo son Forum d’escambis dab los oficis de torisme tà la sason d’ivèrn, lo 28 de noveme à Ibòs.

La Maison de la cultura occitana i èra presenta dab l’exposicion « la lenga de nosta » tà parlar de la plaça de la lenga dens lo torisme et responer a las questions.

20191128 144852

Page 1 sur 2

Please publish modules in offcanvas position.