Parlem ! que’vs perpausa d’anar, per la setau annada, a la descobèrta de las Pireneas nostas, en anar visitar au parçan deu Loron au còth d'Azet.

Lo Dimenge 1 de seteme de 2022

Resenhaments e inscripcions en contactar a Parlem au 05 62 53 28 86 o Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser. , fica d’inscripcion en seguir aqueth ligam.

 

IMG 20220616 132931

Lo divés 1er d'octobre de 2021 que's persentè en çò de la Maison de la Cultura Occitana lo darrèr libe de Jean-Lois Lavit : Las Moscas.

“Dab aquera garba de novèlas en occitan gascon, Joan-Loís Lavit que nse revèla las mantuas facetas de la soa escritura dens ua lenga viva e expressiva : racontes au torn futuristas (las moscas), d’anticipacion (Ciutats) o ligats a la vita de ma montanha pirenenca (Tèrra Mustra, Guèrra, Jan). Los gòis e las paurs de la mainadèra (Òrt, Marmòt, Eth combat), l’evocacion de la civilisacion pastorau o los turments amorós (Gelor, Jan, Lo mendicant, Soletat, Arrendetz-ve) qu’i costejan la violéncia e la heror qui pòden susviéner a tota pòsa dens mondes futurs e incertans.

De comendar en çò de las Edicions Letras d'Òc

Le vendredi 1er octobre 2021 était présenté dans les locaux de la Maison de la CUlture Occitane le dernier livre de Jean-Louis Lavit : Las Moscas.

Avec ce recueil de nouvelles en occitan gascon, Jean-Louis Lavit nous révèle les diverses
facettes de son écriture dans une langue vive et expressive : des récits tour à tour futuristes (las moscas), d’anticipation (Ciutats) ou liés à la vie de la montagne pyrénéenne (Tèrra Mustra, Guèrra, Jan). Les joies et les peurs de l’enfance (Òrt, Marmòt, Eth combat), l’évocation de la civilisation pastorale ou les tourments amoureux (Gelor, Jan, Lo mendicant, Soletat, Arrendetz-ve) y côtoient la violence et l’effroi qui peuvent survenir à tout moment dans des mondes futurs et incertains.”

CouvMoscas 369x512

 

A l’escadença deus 150 ans de la neishença de la grana poetessa Filadèlfa de Yerda, l’associacion Eths amics de Filadèlfa de Yerda que lança ua soscripcion entà quilhar un bust de bronze de l’escrivana bigordana au còr deu vilatge de Ierda on la felibressa e viscó e e’s morí.

Aquera iniciativa qu’ei sostenguda per la Comuna de Ierda, per la Mantenença de Gasconha Naut-Lengadòc deth Felibritge, per l’Escòla Gaston Febus e la Poetessa Paulina.

Telecargar lo bulletin de participacion.

Pour les 150 ans de la naissance de la grande poétesse Philadelphe de Gerde, l'association Eths amics de Filadèlfa de Yerda lance une souscription afin que soit érigé un buste en bronze de l'écrivaine bigourdane au coeur du village de Gerde où la félibrige vécue et mourrue. 

Cette initiative est soutenue par la Commune de Gerde, la Maintenance de Gascogne Haut-Langedoc du Félibrige, par l'Escòla Gaston Febus et la Poétesse Paulina.

Telecargar lo bulletin de participacion.

 

Philadelphe Gerde

L'Escòla Gaston Febus qu'a botat en linha un navèth siti Internet dedicat aus joèns : https://actujoens.fr 

Los colegians, los estudiants e los professors que pòden participar en postar articles. Tots los subjèctes que son acceptadèrs.

Dab aquèth navèth siti, l'Escòla Gaston Febus que perseigueish la sua òbra de difusion de la lenga nosta.

Los sitis animats per l'Escòla que son :

   - escolagastonfebus.com : lo blòg tà hèr conéisher la cultura nosta,

   - biblio.ostau-bigordan.com : lo libièr en linha de l'Escòla Gaston Febus,

   - arraton.fr : lo siti taus escolans,

   - reclams .org : lo siti de las edicions Reclams,

   - chateaudemauvezin.com : lo siti deu castèth de Mauvesin.

L'Escòla Gaston Febus a mis en ligne un nouveau site dédié aux jeunes : https://actujoens.fr 

Les collégiens, étudiants et les professeurs peuvent participer en postant un article. Tous les sujets sont acceptés.

Avec ce nouveau site, l'Escòla Gaston Febus poursuit son oeuvre de diffusion de notre langue.

Les sites animés par l'Escòla sont : 

   - escolagastonfebus.com : le blog ayant pour but de faire connaitre notre culture,

   - biblio.ostau-bigordan.com : la bibliothèque en ligne de l'Escòla Gaston Febus,

   - arraton.fr : le site dédié aux écoliers,

   - reclams .org : le site des éditions Reclams,

   - chateaudemauvezin.com : le site du château de Mauvezin.

Actu Joens

En 2020, l’Ofici Public de la Lenga Occitana qu’a miat ua enquista sociòlinguistica au près de 8 000 personas suus territòris de Navèra-Aquitania, Occitania e Vath d’Aran. Que’vs perpausam d’en arretrobar aquiu baish la sintèsa deus resultats. Que poderatz trobar a l’integritat de l’enquista en anar suu siti de l’OPLO en seguir aqueth ligam.

Resultats de l'enquista au format PDF.

OPLO

Page 1 sur 2

Please publish modules in offcanvas position.